— sobota 15. srpna 2015 —

ABOUT SITE > WELCOME TO MY NEW SITE ABOUT SHAY MITCHELL♥

WELCOME TO MY NEW FANSITE ABOUT BEAUTY SHAY MITCHELL



SORRY THIS FANPAGE WILL BE ONLINE ON  AUTUMN 2015

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡­­­­♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
 Vítejte na mé nové stránce o talentované a nádherné Shay Mitchell celým jménem Shannon Ashley Mitchell. Založila jsem si blog na bloggeru, protože českých blogů o Shay je obrovská spousta a já jim rozhodně konkurovat nechci, jen jsem měla již nějakou dobu touhu, si založit fanstránku právě celou jen o Shay. Oblíbila jsem si Shay hlavně ze seriálu Pretty Little Liars a začala jsem se o ní zajímat již asi před rokem. Tato stránka teď bohužel nebude tak do podzimu online, ale slibuji Vám, že od tohoto podzimu, to rozjedu naplno a rozhodně se tady nebudete nudit (doufám:D). Doufám, že tady budete chodit s chutí a budete mi oplácet i milými komentáři, které si tak ráda budu číst. 

XOXO Christiene 

Žádné komentáře:

Okomentovat